Lille Lola Campbell fremstår ganske overvisende omend dybt foruroligende som den 12-årige Georgie, der prøver at klare sig efter moderens død. Hun snyder myndighederne og stjæler cykler for at kunne klare sig, men hendes hverdag er præget af afsagn og ensomhed.
Pludselig melder hendes far sig på banen, og man fornemmer hurtigt, at hverken han eller Georgies mor har været nogle gode forbilleder for den lille pige. Men på sin egen klodsede og ikke altid lige pædagogiske måde forsøger faderen faktisk at få lidt styr på deres liv, og på trods af Georgies modvilje i starten, begynder hun også at forstå, at hun faktisk også har brug for andre.
Harris Dickinson, der har vakt opsigt i “Beach Rats” og i guldpalme-vinderen “Triangle of Sadness” har næppe nogensinde været bedre end som den flyvske fader, der har behov for forandringer i sit liv, men som lærer, at også andre menneskers behov kan være vigtige.
Charlotte Regan debuterer som spillefilmsinstruktør med denne noget uegale ungdomsfilm, der dog fortjener ros for at være loyal overfor samtlige karakterer.